3 Ocak 2018 Çarşamba

MEHMET SELİM ALĞAÇ & Msa Veysi, Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı "TPAO" Genel Müdürlüğü & Batman Bölge Müdürlüğü, Pipeline Operatörü Emeklisi, Halen İstanbul'da yaşıyor. (TPAO Emeklileri-BATMAN)

T.P.A.O. üretim ünitesi
pipeline 0peretörü olarak emekli oldum
herkese sağlikli mutlu günler dilerim


Msa Veysi5 yeni fotoğraf ekledi — Tpao Emeklileri ile birlikte.
Herkese hayirli seneler 11.3.1956.
MARDİN MİDYAT Doğumluyum 3 aylikken RAHMETLİ BABAM BATMANA göç eder ve T.P.A.O.da ışe başlar batmanda buyudum ilk ve orta okulu batmanda okudum okulu birakarak kaynakcilik cirakligi yaptim 1976 da askere gitim askerlikten sonra kendi atolyemi acarak iş hayatina atildim 1985 te T.P.A.O.da üretim unitesinde ışe pipiline operettoru olarak işe basladim 7 yil ADYAMAN.da geri kalan hizmetimi BATMAN Silivanka istasyonunda çalistim 2011 yilinda emekliye ayrildim ıstanbula göç ettim ıstambulda yaşiyorum tum T.P.A.O.Camiasina saygilar sevgiler sağlikli huzurlu yaşamlar dilerim





1 yorum: